Svar på kommentar :)

Kommentar från päronet: GRATTIS TILL ATT DU HAR BLIVIT TONÅRING NU!!!! GRATTIS GRATTIS!!!!!!

Svar: TAAACK :D
JA,NU ÄR JAG TONÅRING...YEAAAH :D

Kommentar från Hanna: GRATTIS

Svar: TACK :D

Kommentar från Massi: Grattis min älskade syster! Jag älskar dig så sjukt mycket.De e så hemskt att jag inte har kunnat ringa dig men min mobil är död :'( Saknar dig jättemycket och när vi träffas ska jag berättar massor så som vi brukade förut.Hoppas du får en fin dag och att allt är bra med dig <3 Puss och GRATTIS! //mASSI

Svar (vet inte om du fick den jag skrev på din blogg,så därför svara jag här också) : Tack min älskade syster <3
Älskar dig och saknar dig jättemycket! :'( <3
Vi måste träffas så vi kan prata om mååånga saker! <3
Haha,kommer ihåg alla roliga minnen :') <3
Hoppas att vi ses snart!
Älskar dig och saknar dig jättemycket! :'( <3


Så,de var allt och TAAAACK till ALLA som har sagt grattis till mig idag!! :*
Älskar er :*


Kommentarer

sv: hihi, kul att du vann! :D

kram

2012-06-05 @ 07:21:54

Sv: Japp, det är bra!



Vad gör du? :)

2012-06-05 @ 14:40:43

Sv: Nice, kommer det bilder? :)



Kom nyss in! :)

2012-06-05 @ 15:10:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0