Sommarlov/Igår

Hej :)
NU HAR VI SOMMARLOOOV!!! :D JAAAAAA :D
Fast det tråkiga är att vår klass ska hiljas, kommer att sakna klassen :(  Men det BÄSTA är att JAG SKA GÅ SAMMA KLASS SOM MINETTE!!! :D ÄR JÄTTEEEEEGLAD!!! Trodde inte att det skulle hända för att jag valde matte klass och hon valde bild men vi hamnade i samma klass ändå!! :D
Vi fick sen också  typ några "lycko" stenar av Ingrid och jag fick en vit :) Och klassen fick också en stipendium pris :)
Igår efter skolavslutningen så var några i klassen i tengan men sen gick Minette hem och jag och Yasmine gick hem till Sabina för att det började regn. Jag,Yasmine och Sabina blev skiiit blöta men det var kul ändå ;)
Sen så tittade vi på film och åt luch...mysigt :)




Kommentarer

As fin blogg, verkligen! Skulle betyda jätte mycket om du gick in och sa vad du tycker om tröjan jag har sytt alldeles själv. http://jaasses.webblogg.se/2012/june/dagens-sommarlov-outfit.html#comment (direkt länk)
Annars hur mår du? :)

2012-06-15 @ 19:12:44

Hej, fin blogg!
Hjälp mig och komma på en utmaning som jag kan göra. Allting kommer att filmas. För mer information gå in på mig blogg.
Kram! :)

2012-06-15 @ 20:20:08

Hej! Jag undrar om du vill vara med i min tävling? Jag lottar ut ett valfritt mobilskal från mrgizmo.se
Direkt länk till inlägget: http://mariapalm.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-mrgizm.html#comment

2012-06-16 @ 10:01:44

Hejhej!
Superfinblogg du har! :)
Bilden med stenarna var superfin, kommer också att sakna alla i vår klass! :)
//Jordgubben

2012-06-17 @ 12:56:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0