Hemma hos mormor!

Nu så är jag hemma hos mormor,har varit här sen förra veckan...
Har faktiskt jättetråkigt här,vill gå hem nu :/  har typ inte gjort något här...
Jag kanske går hem imorgon elr på torsdag :/  Hoppas ni inte har lika tråkigt som jag!
Aja,men igår så ringde Filippa mig och sa att om jagville så kunde jag få en katt av henne för att hennes katt ska få ungar :) och jag tror att jag kommer att få ha en...juppi :)
Och jag måste säga FÖRLÅT till er för att jag har inte bloggat...sorry, men jag har försökt att blogga från mobilen men kommer jag kommer inte in, men nu så bloggar jag från datan iaf.
Bloggar senare ,see you :*
 

Kommentarer

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna,kolla om du vann och om inte var gärna med igen!:D
Länk:http://anneliih.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-01 @ 08:42:15

Hej, du, tycker du har en jävligt fin blogg o jag äälskar ditt hår!!<3 Undrar om du kan hjälpa mig med design, tänkte skaffa en ny blogg:)

Om du vill, lägg till Sofia Skoog på FB elr Rahel Skoog:)

2012-07-20 @ 20:30:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0