Gästbloggar.

Hallu :3 De e Massi här.Melany bad mig gästblogga på hennes blogg...så nu gör jag de,MOAHAHA. Ja...Va ska man säga yao? Ja e Massi och jag är bäst,så e det bara. LALALA.Jag har också en blogg fast den e inte lika bra som Melanys,min heter www.crazymassi.devote.se Just nu är jag typ hos Melany och bara chillar :) .Asså jag vet inte vad jag ska säga...Vi va jätte flummig igår xD eftersom vi chatta med E.T xD haha nä men. Idag ska jag fixa så Melany kan videoblogga,kul va? Ja,jättekul :D l Jag älskar Justin´Bieber....så nu vet ni de OCH så e jag CRAZ Y!!!<3 .... OJ! Jag har inget att säga O.o *Pinsam tysnad* ....*Tysnaden över för massi brött den* HAHAHA HEJSAN! O_o Ja kan vissa en bild på mig,jag e next top model jao xD *Letar*
image description
image description
image description
Hej då alla små barn :3

Kommentarer

http://sockerlollo.blogg.se/2012/january/tankte-dra-igang-en-rolig-tavling-enjoy.html#comment



kolla här!!!

Klicka

2012-01-15 @ 18:15:41

Sv;KUL att du med med och tävlar om ett iphoneskal från BEAUTYIPHONE :D Jag kommer publicera din kommentar när tävlingen avslutas! ;) Lycka till ;D

2012-01-15 @ 20:12:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0