Iluminati

Illuminati

Det har spekulerats mycket om Lady Gaga är illuminati inklusive andra kändisar som Rihanna, Jay-Z och Chris Brown.

Vad är då Illuminati?

Illuminati är en sekt som finns över hela världen, denna sekten dyrkar djävulen och är en hemlig grupp som ingen egentligen vet någonting om. Illuminati grundades 1776 av en som hette Adam Weishaupt.
De kändisar som jag nämnde ovan är alltså inköpta av sekten för att få de att göra Illuminatins hemliga tecken som hedrar djävulen i deras musikvideos och skivomslag.

Det sägs även att tonårsidolen Justin Bieber har blivit inköpt.
På något sätt försöker denna obehagliga sekten att hjärntvätta oss människor med alla dessa tecken. Det finns överallt - i tidningen, på tv:n, i politiken och på vanliga allmäna platser.

Om vi ska ta ett exempel

Ni vet den framgångrika amerikanska rapparen 2pac? Det var känt att 2pac var med i just Illuminati och fick betalt för det. Men förr eller senare ville han inte vara

med längre. Då tror många att han ska ha blivit hotad av ledarna i sekten och senare blivit skjuten. Jag tror mycket väl att det kan vara så och det är sjukt läskigt tycker jag.

Här är lite bevis som tyder alltmer på att det ligger till såhär







 


Ser ni hur allt hänger ihop?

Jag tycker det här är grymt läskigt och jag vet inte om jag ska tro på det eller inte.

Kommentera gärna och säg din åsikt om detta! 
 
Källa:www.crazymassi.blogg.se



Kommentarer

nej fan va läskigt

2011-10-19 @ 16:01:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0